قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

اشتراک در کانال های YouTube

2,080 بازدید

موضوعی که امروز می خواهیم به آن بپردازیم مبحث اشتراک در کانال های YouTube می باشد. از آنجایی که کانال های یوتیوب بسیار کارآمد هستند. می خواهیم توضیحات مهمی درباره آنها به شما بدهیم. شما بعد از این مطلب می توانید به سادگی در هر کانالی که می خواهید عضو شوید.

اگر شما مانند میلیون ها کاربر دیگر از یوتیوب استفاده می کنید. باید بدانید که کانال ها بسیار مهم هستند. شاید شما بخواهید در مورد موضوعات متفاوتی ویدیو ببینید. و همیشه ویدیوهای یک شخص خاص را دنبال کنید. این ویدیوها می توانند آموزشی، ویدیوهای خواننده مورد علاقه شما و… باشند. ساده ترین راه برای دیدن ویدیوهای خاص اشتراک داشتن در کانال می باشد.

میلیون ها کانال در یوتیوب وجود دارند که هرکدام به نوعی متفاوت اند. و زیبایی YouTube دقیقا به همین است که شما هر سبک ویدیویی را می توانید در کانال ها پیدا کنید. همه به راحتی می توانند ویدیوهای خود را جست و جو کرده و آنها را ببینند. شما هم می توانید کانال خود را داشته باشید. و هم عضو کانال های مختلف شوید. و از ویدیوهای آنها لذت ببرید.

عضویت در کانال بهترین راه است تا ویدیوهای منسجم و دلخواه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کنید. برای مثال اگر تمام ویدیوهای خواننده مورد نظر خود را بخواهید و تمام آنها در یک کانال موجود نباشند. شما مجبور هستید برای هرکدام از آنها زمان زیادی بگذارید. تا در سراسر یوتیوب پیدا شوند. اما داشتن یک کانال کار را بسیار ساده خواهد کرد. شما می توانید با دنبال کردن آن تمام ویدیوها و کاور آهنگ های خواننده مورد نظر خود را ببینید.

حال نحوه اشتراک در یوتیوب یا subscribe را به شما آموزش می دهیم. به کمک آنها می توانید تمام ویدیوهای مورد احتیاج خود را در صفحه یوتیوب خود مشاهده نمایید.

پیش از آن پیشنهاد میکنم مقاله نحوه ساخت کانال تجاری در یوتیوب را مطالعه کنید.

 

subscribe یا (اشتراک) در یوتیوب

subscribe یا (اشتراک) در یوتیوب

شما می توانید با وارد شدن به سایت یوتیوب خود و سرچ کردن نام یک کانال آن را پیدا کنید. حال در بالای کانال مورد نظر دکمه subscribe را زده تا رنگ آن طوسی گردد. در کنار این گزینه یک علامت زنگ وجود دارد. با زدن روی آن یک منو باز خواهد شد. اگر گزینه all را انتخاب نمایید از این پس، هر زمان که کانال مورد نظر، یک ویدیوی جدید بارگذاری کند. شما پیغامی دریافت خواهید کرد که ویدیوی جدید آپلود شده است. اما اگر گزینه personaized و یا none را بزنید پیغامی دریافت نخواهید کرد.

حتی اگر نام کانال خاصی را نمی دانید. و می خواهید ویدیوهایی که مورد پسند شما هستند را بیشتر ببینید. هر زمان که ویدیوهایی در منوی جست و جو به شما نمایش داده شد می توانید از میان آنها هرکدام را که می خواهید subscribe کنید. تا از این پس ویدیوهای آن کانال برای شما نمایش داده شود.

حتی با جست و جو کردن کلمه کلیدی مورد نظر نیز می توانید به کانال هایی که با موضوع مورد نظر شما ارتباط دارند دست پیدا کنید.

برخی از کاربران جدیدا با مشکل مشاهده نکردن ویدیو ها بعد از اشتراک مواجه هستند. اگر شما نیز دچار این مشکل شده اید می توانید مراحل زیر را دنبال کنید تا ویدیوها را مشاهده نمایید.

اگر از سایت یوتیوب استفاده می کنید فقط کافیست تا وارد بخش Subscriptions شوید. تا ویدیو کانال هایی که داخل آنها عضو هستید را ببینید.

اما اگر از اپلیکیشن یوتیوب استفاده می کنید. باید علامت ویدیو (یا همان علامت خود YouTube) را زده و در این صفحه تمام ویدیوها را مشاهده کنید.

برای ایجاد لیست های پخش در یوتیوب به مقاله ما در سایت مراجعه نمایید.

 

لغو اشتراک در کانال های YouTube

لغو اشتراک در یوتیوب

ممکن است گاهی از اشتراک داشتن در کانالی خسته شده باشید. و یا مطالب کانال برای شما تکراری شده باشند. خارج شدن از یک کانال نیز بسیار کار ساده ایست.

کانال مورد نظر را جست و جو کرده و لغو اشتراک یا unsubscribe را می زنید. تا دیگر ویدیوهای آن کانال برای شما نمایش داده نشوند. راه ساده تر این است که زمانی که مشغول دیدن ویدیو هستید در بالای آن آی دی کانال قرار گرفته است. وارد آن شده و لغو اشتراک کنید.

به همین سادگی شما توانستید از کانال مورد نظر خارج شوید. محدودیتی برای عضویت وجود ندارد. اما در بعضی مواقع داشتن کانال های بسیار زیاد باعث سردرگمی ما خواهند شد. پس بهتر است از کانال هایی که ویدیوهای آنها برای ما جذاب نیست خارج شویم. این کار به نفع ما خواهد بود. زیرا می توانیم ویدیوهای مد نظر خود را با سرعت بیشتری پیدا کنیم.

اگر شما می خواهید آموزش های دیگری که مربوط به یوتیوب هستند را ببینید با ما همراه باشید. ما به شما پیشنهاد  می کنیم مقاله چگونه محدودیت سنی یوتیوب را برداریم ؟ را بخوانید. زیرا این موضوع یکی از سوالات بسیار اساسی است. که برای بسیاری از کاربران تاکنون پیش آمده و ممکن است مشکل شما نیز باشد.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی نمودیم نحوه اشتراک در کانال های YouTube را به طور کامل بازگو کنیم. تا بتوانید به سادگی در هر کانالی که می خواهید عضو شوید. فقط این را به خاطر داشته باشید که شما می توانید کانال های بسیار متفاوتی را subscribe کنید. و از ویدیوهای مختلف استفاده کنید.

حتی می توانید در صفحه خود ویدیوهای بسیار جذاب و منحصر به فرد بسازید. و آن را در یوتیوب آپلود نمایید. با این کار افراد دیگر نیز در کانال شما عضو شده و ویدیوهای شما را دنبال می کنند. اما این موضوع را فراموش نکنید که زیاد بودن تعداد کانال ها باعث کلافگی شما خواهند شد.

 

درباره ی

مطلب پیشنهادی

مدیریت چند کانال یوتیوب

مدیریت چند کانال یوتیوب

بعد از گوگل دومین وبگاه پرطرفدار در جهان یوتیوب می باشد. یکی از قابلیت های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *