قالب وردپرس دانلود آبجکت 3Dmax پرنده فناوری

همه چیز درباره سین تلگرام

23,201 بازدید

سین تلگرام یکی از مهم ترین رک های رونق بخشیدن به گروه و کانال تلگرام می باشد این یک واقعیت بسیار مهم است در این مقاله با معنای کلمه سین و افزایش سین تلگرام  و حتی کسب درامد به طور کامل اشنا خواهید شد.

کلمه سین در لغت :

  1. سین (لغت نامه دهخدا): سین . (اِ) آهوی کوچک نام حرف پانزدهم از حروف الفبای ابجدی . حرفی است معروف از حروف تهجی .
  • سین (فرهنگ عمید): نام حرف «س».
  • سین (حل جدول): حرف نوروزی
  • سین (گویش مازندرانی): بغض – کینه
  • سین (فرهنگ فارسی هوشیار): (اسم) ‎ – ۱ حرفي از الفباي فارسي و
  • عربي . ‎ – ۲ رمز است براي ‎ } سيميا

 

معنی کلمه سین در فارسی

  1. سین
  2. آسوان از شهرهای مصر قدیم که امروز آنرا آسوان نامند .
    ( اسم ) ۱ – حرفی از الفبای فارسی و عربی . ۲ – رمز است برای [ سیمیا ] . ۳ – سید ( رسول ص )
    دهی است از دهستان ایرد یموسی بخش مرکزی شهرستان اردبیل .
    [ گویش مازنی ] /sin/ بغض – کینه & مرتعی در پرتاس لفور سوادکوه

معنی کلمه سین در فرهنگ معین

  1. سین
  2. (اِ.) پانزدهمین حرف از الفبای فارسی ، س .
  3. سین جیم
  4. (اِمص .) سوال و جواب ، مجازاً به معنی استنطاق و بازخواست .
  5. هفت سین
  6. ( ~.) (اِمر.) سفره ای که ایرانیان هنگام تحویل سال نو می اندازند و در آن هفت نوع محصول که با حرف «س » شروع می شود می چینند.

 

سین در تلگرام به چه معناست؟

مثلا اگر کنار علامت چشم نوشته ۴۴۳ یعنی اینکه ۴۴۳ نفر این پست رودیدن و اگر شما این پست رو برای افراد بفرستین و یا در گروه تلگرام خودتون انتشار بدین بیشتر میشه و هر چه پست های یک کانال سین بیشتری خورده باشد، یعنی آن کانال معتبرتر و اعضای آن واقعی هستند و مدیران کانالهای تلگرام با ترفند سین زدن رایگان و پولی سعی میکنند تا این اعتبار را برای کانال خود افزایش بدهند. برای افزایش بازدید پست‌های تلگرام راه‌های مختلفی از جمله انتشار پست در سوپرگروه‌ها و… وجود دارد اما این راه‌ها به سبب نوع عملکرد، زمانبر بوده و دارای دقت و کیفیت کافی نبوده اند.

اما یکی از بهترین راه‌های برای افزایش بازدی پست های تلگرام استفاده از ربات‌های بازدیدگیر تلگرام (ویوگیر – سین زن) میباشد. این ربات‌ها در زمان کوتاه تعداد بازدید دلخواه شما را برای پست‌تان ارسال خواهند کرد.

استفاده ربات‌های بازدیدگیر تلگرام رایگان بوده و نیازی به پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یا … ندارند. برای استفاده از این ربات‌ها تنها نیاز به یک پروکسی‌لیست داشته و میتوایند با آن روی هر پست که دوست داشتید بازدید فیک ارسال کنید.تلگرام به عنوان بزرگترین جامعه‌ی مجازی ایرانیان،‌ یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای انتقال داده و از بهترین راه‌های افزایش مخاطب میباشد.

محبوبیت بالا و تعداد کاربران این پیامرسان آن را به یکی از ابزار مهم برای کسب درآمد تبدیل کرده است و بسیاری با دارای بودن کانال‌های پرتعداد اقدام به دریافت تبلیغات از این راه و کسب درآمد میکنند.

 

 پیشنهاد ما: ۲۰۶ ربات تلگرام شگفت انگیز برای استفاده روزانه

 

ربات‌های بازدیدگیر تلگرام

ربات‌های مختلفی برای افزایش بازدید پست‌های تلگرام وجود دارند .تلگرام به عنوان بزرگترین جامعه‌ی مجازی ایرانیان،‌ یکی از تاثیرگذارترین راه‌ها برای انتقال داده و از بهترین راه‌های افزایش مخاطب میباشد.

محبوبیت بالا و تعداد کاربران این پیامرسان آن را به یکی از ابزار مهم برای کسب درآمد تبدیل کرده است و بسیاری با دارای بودن کانال‌های پرتعداد اقدام به دریافت تبلیغات از این راه و کسب درآمد میکنند.

سین تلگرام در ره اموز

 

افزایش سین تلگرام رایگان

امروز ما ۳ روش را به شما عزیزان اموزش خواهیم داد تا شما بتوانید به صورت رایگان برای پست های کانال خود بازدید بزنید و یا حتی با بازدید زدن برای دیگران کسب درامد کنید.

 

روش اول:

با استفاده از نرم افزار ارسال سین که فقط با دادن پروکسی و لینک پست میتونید برای خود سین بزنید

روش دوم:

ربات ارسال ویو به پست های تلگرامیربات کرک شده و لایف تایم می باشد فقط با دادن پروکسی و لینک پست شروع به زدن سین میکند

روش سوم:

پکیج فوروارد به سوپر گروه هاپکیجی کامل و با ربات های کاملا اتوماتیک به همراه فیلم اموزشی و تمام پیش نیاز ها و برنامه های مورد نیاز

 

تشخیص لایک فیک تلگرام

  1. اگر تا به حال در رایگیری های برگزار شده در چنل های تلگرامی شرکت کرده باشید حتما مشاهده کردید که عده ای به صورت کاملا مشکوک بالا میروند و یا طی مدت کمی رای ان ها زیاد شده است و با خود فکر کرده این شاید لایک فیک باشد. برای تشخیص لایک فیک تلگرام در ربات های رسمی کاری نمیتوان کرد و به هیچ وجه رای دهنده و زمان ثبت آن مشخص نیست و اینکه خرید لایک فیک یا واقعی است را نمیتوان بسادگی متوجه شد.
  2. در صورتی که مدیر برگزار کننده آن باشید و دیده اید بعضی شرکت کنندگان لایکشان زیاد است حتما دیلی بر تقلبی بودن آن نیست و نمیتوان بی جهت یک نفر را متهم به استفاده و خرید لایک فیک کرد. به صورت کاملا صد درصدی اینکار امکان پذیر نیست ولی در زیر نکاتی رای اشاره میکنیم که بتوانید افراد خاطی را شناسایی کنید.
  3.  مدت زمان بالارفتن رای در هر دقیقه بالا باشد و ۵ تا ۵ تا یا بیشتر افزایش یابد.
  4. به مقدار لایک سین پست بالانرود و اگه مثلا ۸۰۰ لایک طرف داشت و تعداد سین های اون کم بود مطمن باشید فیک است و از انتشار در گروهها و کانال ها زیاد نشده است. این روش مهمترین روش تشخیص لایک فیک تلگرام است.

 

خرید بازدید پست تلگرام

  • با خرید بسته های افزایش ویو تلگرام، می توانید بازدید پست های کانال خود را به تعداد مورد نیاز افزایش دهید.
  • با هر بار خرید بسته های افزایش بازدید پست، تا سقف ویو پست انتخاب قبلی کانال شما افزایش بازدید خواهد داشت.
  • اگر در مسابقه تلگرامی شرکت کرده اید این بسته برای شما بسیار ایده آل خواهد بود چرا که در فاصله زمانی بسیار کم میتونید تعداد زیادی بازدید یا همان سین تلگرام خود را افزایش بدید.
  • اگر می خواهید بسته افزایش بازدید به صورت هفتگی یا ماهانه خریداری نمایید از طریق تماس با ما هماهنگ نمایید.

 

  1. نکات مهم قبل از خرید بازدید پست کانال تلگرام :
  • با انتخاب طرح بازدید از ۱ پست الی مقداری ک تهیه کردین  انجام میشود
  • زمان تقریبی شروع سفارش پس از ثبت : ۱ الی ۱۲ ساعت خواهد بود
  • زمان تقریبی اضافه شدن هر ۵۰۰۰ بازدید : ۱ الی ۲ ساعت میباشد
  • در صورتی که نتوانستید لینک پست و یا کانال را برای ما ارسال کنید
  • میتوانید اسکرین شات پرداخت + لینک کانال را در تلگرام برای ما ارسال کنی
  • همواره سعی ما بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات شما را انجام دهیم ولی در مواردی اندک به علت قطعی سرورها ممکن است سفارش با کمی تاخیر انجام شود.
  • آموزش خرید ویو تلگرام از سایت چپر سرویس

 

پیشنهاد ما: خرید شماره مجازی دائمی برای تلگرام و واتس آپ

 

در خرید و فروش کانال تلگرام به چه نکاتی باید توجه کرد؟

یک کانال تلگرامی ویژگی های خاص خود را دارد، در این جا ما سعی میکنیم که تنها این ویژگی ها را برای شما بیان کنیم و شما تصمیم گیرنده نهایی باشید.

  1. تعداد اعضای کانال:
    مسلما هر چه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد ارزش آن بیشتر است، البته باید دقت داشته باشید که تنها تعداد اعضا مهم نیست و ویژگی های دیگر هم به اندازه زیادی اهمیت دارند. اعضای یک کانال بسته به موضوع آن و میزان فعالیت آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند.
  2. میانگین بازدید هر پست:
    هر چه اعضای یک کانال فعالتر باشند، پست های آن کانال هم بازدید بیشتری می خورند. با توجه به ویو پست های کانال می توان واقعی بودن اعضای آن را تشخیص داد. البته توجه کنید که اگر در یک کانل تنها چند پست آخر آن ویو بالایی خورده باشند، نمی توان به آن اعتماد کرد و باید تمام پست های اخیر آن را در نظر بگیرید. زیرا ممکن است که یک کانال با روش های مختلف برای چند پست آخرش بازدید فیک خریده باشد و این باعث فریب خوردن شما شود. پس حتما مراقب این موضوع باشید!
  3. عمر کانال تلگرامی:
    بسیاری معتقد هستند که عمر کانال هر چی بیشتر باشد بهتر است، اما تا کنون ما به نتیجه خاصی در این مورد نرسیده ایم!
  4. موضوع کانال:
    یکی از اساسی ترین مؤلفه ها در انتخاب یک کانال، موضوع کانال می باشد. یک کانال تلگرامی ممکن است موضوعی مثل: تکنولوژی، خبری، فرهنگی، ادبی، آشپزی و خانه داری، کتابخوانی، مذهبی، ورزشی، علمی، سرگرمی و بازی، تبلیغات، فروشگاهی و… داشته باشد.
  5. دامنه (آدرس کانال):
    آدرس یا همان تگ کانال شما باید مرتبط با موضوع کانالتان باشد. یک آدرس خوب ممکن است خودش به تنهایی ارزش بالایی داشته باشد. کوتاه بودن آدرس، روان و خوانا بودن آن و رند بودن و در ذهن ماندن آدرس را می توان از مهم ترین ویژگی های یک آی دی مناسب دانست.
  6. جامعه آماری کانال:
    یک کانال تلگرامی با صد هزار کاربر را در نظر بگیرید، که کابران آن از تمام نقاط ایران باشند! حالا یک کانال دیگر را در نظر بگیرید که تنها ده هزار کاربر داشته باشد، اما اکثر آنها اهل شهر کرمانشاه باشند! مسلما این دو کانال اصلا قابل مقایسه نیستند و نمی توان گفت که کانالی که اعضای بیشتری دارد ارزشمند تر است! به این نکته توجه کنید که اگر کانالی تشکیل شده از قشر خواصی از افراد باشد ارزش هر کاربر آن بسیار بیشتر است.
  7. میزان رشد یا ریزش اعضا:
    کانال های تلگرامی روزانه در حال عضو گیری و از دست دادن اعضا هستند. اگر کانالی تعداد اعضای ورودی به آن بیشتر از تعداد اعضایی باشد که آن را ترک می کنند، آنگاه کانال در حال رشد می باشد. معمولا عکس این اتفاق می افتد و کانال ها با روش های مختلف، به یکباره تعداد زیادی عضو جذب می کنند، اما به هر دلیلی این اعضا حاضر نیستند که در کانال بمانند، از این رو کانال را ترک می کنند و به مرور کانال ریزش میکند. هر چه رشد یک کانال بیشتر باشد ارزش آن کانال بیشتر است

 

مزایای خرید کانال تلگرام و خرید چنل تلگرام

یک چنل تلگرام آماده خیلی راحت تر شما را در امر بازاریابی و فروش و معرفی خدمات و ارتباط با مخاطبین مسیر موفقیت را ساده خواهد کرد

یک کانال تلگرام با تعداد ممبر های بالا باعث افزایش اعتبار و اعتماد کاربران نسبت به کانال تلگرامی و برند شما خواهد شد

با خرید کانال تلگرام آماده دیگر شما نباید زیاد نگران ممبر کانال تلگرامی خود باشد

با خرید چنل و کانال تلگرام آماده کار شما در واقع چند ماه جلو خواهد افتاد

 

کانال تلگرام چگونه بر برندسازی و بازاریابی تاثیر میگذارد؟

  1. یکی از سوالاتی که اغلب افراد درباره تلگرام می پرسند این است که کانال های تلگرامی چه تاثیر در برندسازی یک برند خواهد داشت، تلگرام یک شبکه کاربر محور است اگر شناخته شدن و اعتماد برای شما در کانالتان اهمیت ویژه ای دارد بهتر است اعضای کانال خود را افزایش دهید ، با ارسال پست های تاثیر گزار و منحصر به فرد میتوان نظر مخاطبین را به خود جذب کرد طوری که آنها دائماً با شما کار خواهند کرد.برند سازی در تلگرام بسیار مهم است به دلیل اینکه تلگرام یک شبکه کارب محور است میتوان با تبلیغات در کانال های تلگرامی از این مزیت بهره برد و برند خود را نزد مخاطبین بیشتر نشان بدهید، هر چه حضور یک برند در تلگرام بیشتر باشد و پست های آن نیز بیشتر دیده شود در جذب اعتماد کاربران و مشتری موفق تر خواهد بود. 

 

چگونه با خرید کانال تلگرام کسب درآمد کنیم

  1. اغلب افراد پس از اینکه یک کانال تلگرامی خریداری می کنند در کسب درآمد از دچار مشکل می شوند، تلگرام یک شبکه اجتماعی است که افراد زیادی از ان استفاده میکنند. در کشور ایران هم چه افراد بزرگ و چه افراد کوچک هم برای استفاده شخصی و هم برای استفاده کاری از ان بهره میبرند. اما این را باید در نظر گرفت هر کانالی برای هر کسب و کاری مناسب نیست, ;و کانال را با توجه به شرایط کار خود بخرید ابتدا بررسی کنید کانالی که قصد خرید آن را دارید در چه زمینه ای می باشد پس از انکه این مورد را بررسی کردید میتوانید چنل تلگرام را خریداری کنید. در جواب به این سوال که چگونه از یک کانال تلگرامی کسب درآمد کنیم، میتوانیم  با ارسال پست های هدفمند و معرفی محصولات و خدمات و ایجاد کمپین های تخفیفی مشتریان فراوانی را برای کسب و کار خود جذب کنید.
  2. حتماً دقت داشته باشید قبل از نهایی کردن خرید خود، بررسی کنید که کانال ارزش خرید داشته باشد. و کانالی بهتر است که اعضایش فعال و  دارای پست های کارامد و بروزی باشد  علاوه بر آن با دیدن تعداد بازدید های هر پست (Seen) می توانید ببینید که پست ها چقدر برای کاربران کانال محبوبیت دارد. البته باید دقت داشته باشید که بالا بردن تعداد اعضای یک کانال یا بالا بردن میزان بازدید هر پست به صورت جعلی یا فیک کار چندان سختی نیست. البته راه هایی مثل بررسی میزان بازدید هر پست تازه منتشر شده و دیگر موارد هم وجود دارند که می توان برای پی بردن به کیفیت کانال از آنها استفاده کرد. حتی به فروشندگان و خریداران کانال پیشنهاد می کنیم که فروشنده کانال خود را در اختیار ادمین قرار دهد تا میزان صداقت وی مشخص شود.

سین تلگرام

 

چه تعداد پست برای کانال های تلگرامی مناسب است

با توجه به اینکه تلگرام یک شبکه اجتماعی کاربر محور میباشد، این شبکه ارتباط مستقیم با کاربران خود دارد طوری که اغلب افراد برای ارتباط با مخاطبین خود چندین پست در روز و در کانالی که مخاطبین آنها در آن عضو هستند ارسال می کنند، و گذاشتن پست زیاد باعث ترک افراد از کانال شما میشود ، سعی کنید منظم کار کنید و ساعات مشخصی را برای گذاشتن پست انتخاب کنید   توصیه ما بر این است که شما میتوانید روزی ١ الی ٢ پست در کانال تلگرامی تجاری پست ارسال کنید و سعی بر استفاده از تصاویر جذاب با متن های منحصر به فرد داشته باشید، پس سعی کنید تعداد پست محدودی برای کاربران خود در روز ارسال کنید .

 

پیشنهاد ما:ساخت شماره مجازی آنلاین برای تلگرام و واتس آپ در سال ۲۰۱۹

 

کلام آخر:

کلمه سین در تلگرام به معنای بازدید بیشتر کاربران از پست های کانال معتبر شماست ویکی از بهترین راه ها برای اینکه بازدهی پست های شما بیشتر شود بهتر است از ربات های بازدیدگر استفاده کنید و این ربات ها بسیار کاربردی هستند.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

پنل تلگرام

ارزانترین پنل نمایندگی خرید افزایش ممبر و سین تلگرام

سلام خدمت شما عزیزان همیشگی سایت ره آموز، پس از چند ماه تلاش، سرانجام توانستیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *